February 18, 2013

Emma Maembong Mengaku Putus Cinta



Semalam, melalui sisipan Bi-pop dari akhbar Berita Minggu, pelakon jelita yang sedang meningkat naik, Emma Maembong telah memberitahu yang hubungan cintanya dengan pemuda bernama Adli yang dikenalinya sejak berusia 15 tahun telah berakhir.
Jadi, sekarang Emma Maembong sudah single lah. Bolehlah pembaca DisiniBermula yang berminat mengorat Emma selepas ini (harapan palsu, LOL).


Emma bagaimana pun tidak mahu memanjang-manjangkan tentang kisah cintanya yang katanya mula tidak sehaluan awal Februari lalu. Dia hanya menganggap dia dan pemuda itu tiada jodoh.
Yang lepas itu biarlah berlalu. Ini ruang terbaik untuk saya terus fokus dalam kerjaya seni.
Emma juga tercalon dalam kategori Artis Baru Wanita Popular untuk ABPBH 2012, namun menyatakan dia tidak meletakkan harapan menggunung untuk menang.
Menurut Emma lagi, dia menyerahkan soal ABPBH 2012 kepada kelab peminatnya, EmmaVengers yang menurutnya rajin menganjurkan aktiviti dan melobi undian untuknya di Twitter.
Empat gambar Emma bersama si cantik Cha Cha Maembong di program Amazing Race anjuran majalah Mangga Sabtu lepas dengan membaca entri ini sepenuhnya.







Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 

Top 5 Pemberi Komen

Terima Kasih Melawat!!

Ping Site d Sini

[ Click Pada Saya ]

Copyright © Blog Dunia HIBURAN SPECIAL Design by BTDesigner | Blogger Theme by BTDesigner | Powered by Blogger